Να σας γνωρίσω την οικογένεια μου..
Αφορμή για την ενασχόληση μας με την οικογένεια στάθηκε το παραμύθι του Ντιμίτερ Ινκιόρ "Η κούκλα που ήθελε να αποκτήσει μωρό".
Οι ηρωίδες του παραμυθιού αποτέλεσαν και το υλικό για ταξινομήσεις από το μεγαλύτερο στο μικρότερο και το αντίθετο.
Παρουσιάσαμε στην ομάδα την οικογενειακή μας φωτογραφία και έπειτα στολίσαμε το "οικογενειακό δέντρο" φτιαγμένο από ρολά, βαμμένα από τα παιδιά.
Μετρήσαμε με καπάκια τον αριθμό των μελών της οικογένειας μας. Έπειτα φτιάξαμε ένα ραβδόγραμμα και κάναμε συγκρίσεις (περισσότερα μέλη, λιγότερα και τόσα όσα).
Στο διαδραστικό πίνακα είδαμε πίνακες μεγάλων ζωγράφων με θέμα την οικογένεια. Μετρήσαμε τα μέλη τους και γράψαμε τον αριθμό.
Παίξαμε παιχνίδι αντιστοίχισης λέξης και εικόνας.
Η παγκόσμια ημέρα τρίτης ηλικίας συνέπεσε με την ενασχόληση μας με την οικογένεια, οπότε ετοιμάσαμε και ένα δωράκι για την γιαγιά και τον παππού.
Το βιβλιαράκι με όλες τις πληροφορίες για τις οικογένειες μας φτιαγμένο από τα χεράκια των παιδιών.
Κλασικό τμήμα, τμήμα ένταξης
Νηπιαγωγοί: Μαρία Κουκουτσά, Χρύσα Γραμματικοπούλου.
Αφορμή για την ενασχόληση μας με την οικογένεια στάθηκε το παραμύθι του Ντιμίτερ Ινκιόρ "Η κούκλα που ήθελε να αποκτήσει μωρό".
Οι ηρωίδες του παραμυθιού αποτέλεσαν και το υλικό για ταξινομήσεις από το μεγαλύτερο στο μικρότερο και το αντίθετο.
Παρουσιάσαμε στην ομάδα την οικογενειακή μας φωτογραφία και έπειτα στολίσαμε το "οικογενειακό δέντρο" φτιαγμένο από ρολά, βαμμένα από τα παιδιά.
Μετρήσαμε με καπάκια τον αριθμό των μελών της οικογένειας μας. Έπειτα φτιάξαμε ένα ραβδόγραμμα και κάναμε συγκρίσεις (περισσότερα μέλη, λιγότερα και τόσα όσα).
Στο διαδραστικό πίνακα είδαμε πίνακες μεγάλων ζωγράφων με θέμα την οικογένεια. Μετρήσαμε τα μέλη τους και γράψαμε τον αριθμό.
Παίξαμε παιχνίδι αντιστοίχισης λέξης και εικόνας.
Η παγκόσμια ημέρα τρίτης ηλικίας συνέπεσε με την ενασχόληση μας με την οικογένεια, οπότε ετοιμάσαμε και ένα δωράκι για την γιαγιά και τον παππού.
Το βιβλιαράκι με όλες τις πληροφορίες για τις οικογένειες μας φτιαγμένο από τα χεράκια των παιδιών.
Κλασικό τμήμα, τμήμα ένταξης
Νηπιαγωγοί: Μαρία Κουκουτσά, Χρύσα Γραμματικοπούλου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου