Καλώς ήρθες 2016. Τι σημαίνει αυτό; Από τι αποτελείται ένας χρόνος; Πόσοι είναι οι μήνες; Ποιοί είναι; Ποιά είναι η σωστή σειρά τους; Αφού απαντήσαμε σε όλα αυτά τα ερωτήματα, πήραμε τις εικόνες των μηνών από το Ημερολόγιο της τάξης, προσπαθήσαμε από το σύμβολο τους να τους αναγνωρίσουμε και να τους βάλουμε, τέλος, στη διαδοχική τους σειρά.
Τακτικοί αριθμοί: πρώτος μήνας, δεύτερος μήνας κ.τ.λ. Εξηγήσαμε στα παιδιά ότι οι μεγάλοι, όταν γράφουν την ημερομηνία, χρησιμοποιούν πιο συχνά τον αριθμό και όχι το όνομα του μήνα.
Παίξαμε ένα ψυχοκινητικό παιχνίδι. Κάναμε τις νιφάδες του χιονιού που πέφτουν τον Ιανουάριο, χορέψαμε σε αποκριάτικο πάρτι του Φεβρουαρίου, κάναμε παρέλαση,όπως στη εθνική γιορτή του Μαρτίου κ.α.
Αφού βάλαμε τους αριθμούς μέχρι το δώδεκα στη σωστή σειρά, συνεχίσαμε βάζοντας τους μήνες δίπλα στο σωστό αριθμό. Έπειτα ζητήθηκε από κάθε παιδί να πάρει τη φωτογραφία του από το παρουσιολόγιο και να την τοποθετήσει δίπλα στον μήνα που έχει τα γενέθλια του.
Το ρολόι με τους 12 μήνες, για να το πάρουν μαζί τους τα παιδιά.
Το δέντρο του γέρο - χρόνου, που είχε τέσσερα παιδάκια, τέσσερα κλαδάκια τις εποχές. Κάθε του παιδάκι είχε τρία παιδάκια. τρία κλαδάκια, τους μήνες. Αφηγούμασταν την ιστορία και τα παιδιά κολλούσαν τα κλαδιά και τις εικόνες ( γέρο χρόνος στον κορμό, εποχές στα τέσσερα κλαδιά, και οι μήνες τρεις - τρεις σε κάθε κλαδί της εποχής που ανήκουν).
Νηπιαγωγοί: Μαρία Κουκουτσά, Χρύσα Γραμματικοπούλου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου