Τα παιδικά τραγουδάκια "χόκι πόκι" και "κεφάλι, ώμοι, γόνατα και δάχτυλα" , αποτέλεσαν την αφορμή για την εισαγωγή μας στο νέο μας θέμα: το ανθρώπινο σώμα. Αφού εντοπίσαμε τα εξωτερικά μέλη και όργανα του σώματος τα αποτυπώσαμε σε χαρτί του μέτρου. Ένα παιδί αποτέλεσε το μοντέλο για να φτιάξουμε το περίγραμμα.
Σκορπίσαμε στο πάτωμα χρωματιστά χαρτονάκια και τα παιδιά προσπαθούν να διανύσουν μια διαδρομή, πατώντας το σωστό χέρι ή πόδι.
Παίξαμε ψυχοκινητικό παιχνίδι, όπου στην παύση της μουσικής έπρεπε να σταματήσουμε το χορό και να βάλουμε στο στεφάνι το μέλος του σώματος που μας ζητούσε η κυρία.
Μετρήσαμε το ύψος μας.
Κατασκευάσαμε ανθρωπάκια που έχουν το ίδιο ύψος με εμάς.
Έπειτα, η κουβέντα μεταφέρθηκε στα εσωτερικά όργανα και τη λειτουργία τους. Αφού τα γνωρίσαμε, ήταν εύκολο να τα τοποθετήσουμε στον κύριο που του έλειπαν.
Το κάναμε και ατομική εργασία.
Τι στηρίζει το σώμα μας; Τα οστά. Ονοματίσαμε και προσπαθήσαμε να μάθουμε τα πιο γνωστά (κρανίο, πλευρά, λεκάνη, σπονδυλική στήλη). Έπειτα φτιάξαμε και το ακόλουθο παζλ.
Εισαγωγή στην έννοια δεξί - αριστερό χέρι, πόδι.
Ταυτίζουμε το αριστερό μας χέρι ή πόδι με τα αντίστοιχα στο πάτωμα. |
Κάνουμε κουτσό με το δεξί και αριστερό πόδι.
Παιχνίδι με χωρικές έννοιες (πάνω, κάτω, δεξιά, αριστερά) στο διαδραστικό πίνακα.
Αποτυπώνω το δεξί και το αριστερό μου χέρι.
Κλασικό τμήμα, τμήμα ένταξης.
Νηπιαγωγοί: Μαρία Κουκουτσά, Χρύσα Γραμματικοπούλου.
Εξαιρετική δουλειά! Μπράβο σας! :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε πολύ..
Διαγραφή